måndag, juli 07, 2008

Kojbygge

Idag så har det bara regnat precis hela dagen och eftersom min mamma och Vilmas mamma inte trodde att det skulle kunna regna på semestern på sommaren så har vi inga regnkläder eller stövlar med oss eller varma kläder för den delen... så fick vi åka iväg med bilen till Värmdö Centrum och gå lite i affärerna. Det var ganska tråkigt eftersom mamma och mormor hela tiden stoppade mig och Vilma från att leka med allt roligt.
När vi kom tillbaks till Mista igen så regnade det fortfarande så då började vi att bygga en koja i förtältet så att vi fick något att leka med!
//Meja
PS. Jag hoppas att solen och värmen kommer tillbaks snart, för om jag måste vara inne i husvagnen en hel dag till så tror jag inte att jag eller mamma står ut...

Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida